Częste pytania

Czy mój zegarek jest wodoodporny?

Zegarki PLANK są odporne na zachlapania. Pełne zanurzenie w wodzie nie jest zalecane dla mechanizmu jak i samego drewna. Nadmierne narażenie na wilgoć może skutkować zmniejszoną elastycznością drewnianych elementów, lub uszkodzeniem mechanizmu zegarka. Nie należy zegarka zanurzać w płynach ani narażać go na intensywny i długotrwały kontakt z nimi.

Dlaczego mój zegarek jest wyjątkowy?

Ponieważ tworzymy go specjalnie dla Ciebie, na specjalne Twoje zamówienie, z wyjątkowych i niepowtarzalnych materiałów, uzyskując tym samym niepowtarzalne wzory i motywy. Sprawiamy, że nasze produkty są jedyne i wyjątkowe we Wszechświecie jak każdy z Nas.

Czy mój zegarek jest objęty gwarancją?

Wszystkie zegarki zakupione za pośrednictwem naszej strony internetowej są objęte gwarancją producenta na okres dwóch lat. Jeśli zakupiony zegarek ma wadę produkcyjną, po analizie wada zostanie naprawiona lub wymienimy zegarek.

Jak długo muszę czekać na otrzymanie zakupionego zegarka?

Zegarki tworzymy na indywidualne zamówienie, dobieramy materiały i przygotowujemy tarcze. Zwykle ten proces trwa od 3 do 5 dni, w tym czasie staramy się aby produkt był idealny i niepowtarzalny w każdym szczególe i bezpiecznie znalazł się na Twoim nadgarstku.

Czy mogę zwrócić zakupiony zegarek?

Oczywiście, masz na to 14 dni. Po prostu daj nam znać, że chcesz to zrobić, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres info@plankart.pl a następnie odeślij go na adres podany w zakładce Kontakt. Zwracany zegarek nie powinien być używany i powinien do nas dotrzeć w stanie nienaruszonym, łącznie z paragonem zakupu. Po otrzymaniu zegarka przelejemy pieniądze na wskazane przez Ciebie konto bankowe.

Czy mogę sam wymienić pasek do zegarka?

To proste. Poluźnij śrubki mocujące dekiel zegarka, nie wykręcając ich do końca, wyjmij stary pasek i wsuń nowy. (użyj do tego pasującego/odpowiedniego narzędzia). Przy zakupie paska w Naszym sklepie gwarantujemy nieodpłatną wymianę po wysłaniu zegarka do naszego serwisu.
Ważne:
Dokręcając śrubki zwróć uwagę aby nie dokręcić ich do momentu w którym gwint może zostać zerwany. Należy to zrobić ostrożnie nie używając siły. Pamiętaj że obudowa wykonana jest z drewna.

Czy mogę u was kupić pasek do zegarka?

Tak, posiadamy w ofercie wiele modeli pasków parcianych i skórzanych, dostępnych na zamówienie klienta.

Co jeśli jestem uczulony na metal?

Nasze zegarki są wykonane głównie z drewna, jednak ich zapięcie i dekielek (w konkretnych modelach) są wykonane ze stali nierdzewnej, która ma kontakt ze skórą. Nie możemy zagwarantować, że nie wywołają one reakcji alergicznej.

Czy mogę spersonalizować zegarek Plank?

Oczywiście. W tym celu wyślij do nas wiadomość z opisem personalizacji, W ciągu maksymalnie dwóch dni skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły. Nie obiecujemy wszystkiego, ale zrobimy wszystko żeby zegarek sprostał Twoim oczekiwaniom.

Czy mogę za zegarek zapłacić kurierowi?

Oczywiście, wysyłamy zegarki również „za pobraniem”. Zaznacz po prostu odpowiednią opcję podczas składania zamówienia.

Czy zakupiony zegarek może się nieznacznie różnić od tego ze zdjęcia w sklepie internetowym?

Specyfika drewna uniemożliwia nam identyczne odwzorowanie koperty, każdy kawałek drewna użyty do stworzenia zegarka jest inny, posiada inne usłojenie, odcień i charakterystyczne wzornictwo. Podobnie jest w przypadku kopert jak i tarcz zegarków. Tarcze w zegarkach z linii ARTISIC są malowane ręcznie przez artystę, który dokłada wszelkich starań, żeby jak najdokładniej odwzorować przedstawiony na zdjęciu wzór tarczy. Pamiętaj, że te różnice gwarantują oryginalność i niepowtarzalność Twojego zegarka!

Jeśli masz do nas jakieś dodatkowe pytania, skorzystaj z opcji wypełnienia formularza lub wyślij wiadomość bezpośrednio na adres e-mail info@plankart.pl. Z niecierpliwością czekamy na Twoje pytania.