Gwarancja, reklamacje i zwroty

Twój zegarek Plank jest objęty bezpłatną gwarancją producenta obowiązującą 24 miesiące od daty zakupu na następujących warunkach:

  1. Gwarancja obowiązuje po okazaniu dowodu zakupu
  2. W przypadku, gdy nie będziemy w stanie naprawić usterki w zegarku, gwarantujemy jego wymianę na nowy (w tym samym lub podobnym modelu/kolorze)
  3. W okresie 12 miesięcy od daty zakupu, klient ma możliwość skorzystania z usługi bezpłatnej renowacji zegarka. Renowacji podlega koperta zegarka (w przypadku drobnych uszkodzeń mechanicznych). Wszystkie inne wady firma PLANK usunie na indywidualnych warunkach uzgodnionych z klientem.

Gwarancja firmy Plank – art of time nie obejmuje:

1. Uszkodzeń mechanicznych zegarka, w szczególności: wgnieceń wynikających z niewłaściwego użytkowania, zbitej/ uszkodzonej szybki i zarysowań, uszkodzenia koronki, uszkodzeń dekli, uszkodzenia gwintów i śrubek mocujących.
2. Uszkodzeń spowodowanych zalaniem lub długotrwałym narażeniem zegarka na kontakt z substancjami płynnymi.

3. Zużycia zegarka w wyniku normalnej eksploatacji:
a) zmian odcienia elementów drewnianych i kamiennych,
b) zużycie pasków,
c) ścieranie się zewnętrznych powłok.

4. Uszkodzeń wynikających z użytkowania zegarka niezgodnie z jego przeznaczeniem.
5. Zużycia baterii (koszt wymiany baterii w Plank Watch to 25zł + koszt wysyłki)
6. Uszkodzeń zegarka powstałych w wyniku dokonywanych w sposób niewłaściwy czynności z wymianą:  szkiełka, baterii, paska, naprawą elementów zegarka, w tym mechanizmu, poza serwisem Plank – art of time.
7. Zmian konstrukcyjnych zegarka wykonanych poza serwisem Plank – art of time.
8. Uszkodzeń powstałych z powodu długotrwałego pozostawienia zegarka w warunkach atmosferycznych nie korzystnie wpływających na materiały z których został wykonany; śnieg, niska temperatura, piasek, woda, itd.
9. Kradzieży lub zaginięcia zegarka.
10. Wszelkie nie wymienione sytuacje określone są Prawem konsumenckim.

Zwrot zakupionego towaru:

Pamiętaj, iż masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym wszedłeś w posiadanie zamówionej u nas rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie tej rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas (Plank – art of time, ul. Daszyńskiego 3b/6, 62-300 Września, info@plankart.pl, tel: 579 068 907) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Naprawy pogwarancyjne:

Po upływie terminu ważności gwarancji, oferujemy korzystne finansowo opcje naprawy wszelkich szkód, które mogą wynikać z codziennego użytkowania zegarka PLANK. Wyślij nam e-mail (z możliwie dokładnym opisem wady) na adres: info@plankart.pl, aby uzyskać informacje o warunkach naprawy i kosztach. Nasz zespół odpowie na Twoją wiadomość do 2 dni roboczych.

Postaramy się, aby wszelkie naprawy/renowacje zostały wykonane w możliwie najkrótszym terminie. Przybliżony czas naprawy/renowacji zegarka to 7-14 dni roboczych. Jeśli jednak będziemy musieli zamówić specjalne części w celu dokończenia naprawy/renowacji, zwiększy to wymagany czas naprawy, o czym niezwłocznie poinformujemy mailowo.

Sposób załatwienia reklamacji :

Wadliwy zegarek wraz z opisem usterki należy wysłać na adres Marzenin, ul. Pocztowa 2, 62-300 Września. W przypadku wysłania do nas wadliwego zegarka nieobjętego gwarancją producenta, firma PLANK nie ponosi kosztów przesyłki.

W ciągu 14 dni naprawiony/wymieniony zegarek zostanie odesłany na wskazany w formularzu adres na koszt firmy PLANK.

W przypadku bezpłatnej renowacji zegarka w okresie do 12 miesięcy od daty jego zakupu, procedura dostarczenia zegarka do serwisu i odesłania do klienta wygląda tak samo.

Wszystkie kwestie nieopisane w warunkach gwarancji, będziemy rozstrzygać indywidualnie z klientem.