Składanie zamówień

1. W jaki sposób można składać zamówienia na produkty Plank?

Nasze produkty to rękodzieło i zdecydowana większość z nich powstaje na zamówienie klienta. Chcąc uniknąć pomyłek oraz niedomówień, zamówienia należy składać tylko i wyłącznie w formie mailowej. Złożone w ten sposób zamówienie jest wiążącym potwierdzeniem dla obu stron.

Zamówienia prosimy wysyłać na zdres info@plankart.pl lub za pomocą formularza kontaktowego, dostępnego na naszej stronie WWW. 

Naturalnie mamy świadomość, że dla osoby zamawiającej nasze produkty nie wszystkie kwestie są jasne a głowę zaprzątają myśli, czy zamówienie zostanie właściwie zrozumiane i przygotowane. Prosimy się tym nie przejmować ponieważ ten problem spoczywa na naszych barkach. Zanim więc dojdzie do realizacji Twojego zamówienia z całą pewnością skontaktujemy się z Tobą w celu rozwiania wszelkich wątpliwości. Ewentualne zmiany w Twoim zamówieniu otrzymasz (jako potwierdzenie) również drogą mailową.

2. Co powinna zawierać wiadomość z zamówieniem?

Proces zamawiania to nic innego jak zwykły dialog dlatego najważniejsze są dla nas Twoje dane teleadresowe (imię, nazwisko, telefon bądź adres email) oraz w miarę dokładna  informacja o produkcie, który Cię interesuje. Prosimy zwrócić uwagę na fakt, iż każdy z naszych produktów ma swoją nazwę co w znaczący sposób ułatwia zarówno komunikację jak i sam proces zamawiania. I tak jak już wcześniej wspomnieliśmy – wszystkie niejasności zostaną doprecyzowane w drodze dalszego kontaktu.

3. Co zrobić w przypadku własnej wizji projektu?

Chodzi Ci po głowie własna wizja projektu lub zmian w produktach przez nas oferowanych? Bardzo nas to cieszy bo jesteśmy otwarci na zmiany. W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo i luźno o tym porozmawiajmy. Opowiemy Ci dokładnie o możliwościach realizacji Twojej wizji. Przy okazji doprecyzujemy termin takiej niestandardowej realizacji, wycenimy ją a także potwierdzimy wszystkie szczegóły mailowo.

4. Wysłałem zamówienie. Co dalej?

W dni robocze, w ciągu 48 godzin od wysłania wiadomości skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia zamówienia. Podamy również dane do przelewu a także dokładny czas realizacji. W przypadku niejasności, poprosimy Cię o ich doprecyzowanie. Jeżeli uznamy to za stosowne zaproponujemy też zmiany, które pozytywnie wpłyną na efekt końcowy.

5. Kiedy i jak opłacić zamówienie?

W momencie gdy omówiliśmy już wszystkie szczegóły zamówienia, ustaliliśmy ewentualne zmiany, termin oraz wycenę realizacji to kolejnym krokiem jest wpłata na nasze konto bankowe całego kosztu zamówienia wraz z kosztem dostawy. Alternatywnie – jeżeli tak wspólnie ustaliliśmy – tym krokiem jest wpłacenie zadatku. Wpłata ostatecznie potwierdza Twoje zamówienie a czas oczekiwania na jego realizację liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na konto.

Bardzo ważne jest aby w tytule przelewu podać swoje imię, nazwisko, adres dostawy oraz telefon kontaktowy. Prosimy pamiętać, iż nasze produkty powstają na indywidualne zamówienie klienta dlatego w przypadku braku wpłaty zamówienie traktowane jest jako niewiążące a umówiony termin realizacji może się wydłużyć.

6. Jakie są dane do przelewu?

Dane te oczywiście otrzymasz w wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia ale na wypadek gdyby gdzieś się zawieruszyły to podajemy je poniżej:

Plank Art of Creation
Artur Jaworski
Daszyńskiego 3B/6

62-300 Września
nr konta: 06 1050 1852 1000 0092 6553 6244 (ING Bank Śląski)

7. W jaki sposób dostarczane są produkty i jakie są koszty dostawy?

Nasze produkty wysyłamy na jeden z kilku sposobów i to Ty decydujesz w jaki sposób jest Ci najwygodniej odebrać paczkę. Do wyboru masz:

  • paczkę Poczty Polskiej – koszt 12 zł,
  • Poczta Polska – Odbiór w punkcie – koszt 12 zł,
  • Kuriera DPD – koszt 15 zł,
  • Paczkomat InPost – koszt 14 zł,
  • Paczkę w Ruchu – koszt 12 zł,
  • odbiór osobisty – koszt 0 zł.


Dokładamy należytej staranności aby nasze produkty zostały właściwie zapakowane dlatego jeżeli podczas odbioru paczki zauważysz uszkodzenia – koniecznie to zgłoś osobie dostarczającej paczkę lub skontaktuj się z nami.

Bardzo ważna uwaga – w przypadku Odbioru w punkcie, Paczkomatu InPost oraz Paczki w Ruchu musisz wyraźnie wskazać punkt odbioru. Bez tej informacji nadanie paczki jest niemożliwe.

8. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Przesyłka przekazana kurierowi powinna trafić do Ciebie w ciągu 48 godzin natomiast w przypadku odbiorów w punkcie (Poczta Polska, InPost, Ruch) w ciągu 72 godzin. Ponieważ nie mamy wpływu na pracę firm kurierskich nie możemy wziąć odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia spowodowane niedotrzymaniem terminu dostawy przez te firmy. Prosimy mieć to na uwadze przy składaniu zamówienia.

Jeśli masz do nas jakieś dodatkowe pytania, skorzystaj z opcji wypełnienia formularza lub wyślij wiadomość bezpośrednio na adres e-mail info@plankart.pl. Z niecierpliwością czekamy na Twoje pytania.